Oferujemy pełen zakres profesjonalnej modyfikacji kierownicy - modelowanie i profilowanie - zmiana geometrii i kształtu kierownicy.

Obszywanie kierownic skórą i alcantarą oraz McLarenRacing + Carbon Look.





Skóra McLarenRacing stosowana do obszywania kierownic w profesjonalnych samochodach wyścigowych i najwyższej klasy autach sportowych.

Charakteryzuje się najwyższą przyczepnością dłoni, dając niesamowitą precyzję prowadzenia auta. W dotyku daje super efekt miękkości/delikatności aksamitu.



Umożliwiamy zmianę kształtu kierownicy, od delikatnych modyfikacji (pogrubienie, bicepsy, tricepsy) - po całkowitą przebudowę i zmianę geometrii obręczy kierownicy:

dołożenie do kierownicy "bicepsów" oraz "tricepsów"
Ergonomiczne profilowanie tylnej części obręczy kierownicy
Modelowanie obręczy kierownicy "wąsy" oraz  profilowanie pod kciuki
Pogrubienia obręczy kierownicy na całym obwodzie w zakresie od 2mm do 10mm
Podpórki wewnętrzne kierownicy oraz zmiana geometrii dolnej/bocznej części obręczy na płaską
Spłaszczenie dolnej części obręczy kierownicy oraz zmiana geometrii górnej części obręczy na bardziej płaską
Materiały specjalne: McLarenRacing (skóra matowa aksamitna) Carbon Look (skóra powlekana syntetycznym carbonem)
Laminowanie plastików kierownicy materiałami FullSyn: carbon, alcantara, szczotkowana stal, aluminium, tytanium, cevlar
Obszycie oryginalną skórą samochodową Automotiv Class I lub oryginalną Alcantarą Automotiv Multilayer
Wszycie paska centrującego na godz. 12:00 (do wyboru różne materiały, wzory i kolory)


Przy modyfikacji, zmianie kształtu zawsze ergonomicznie profilujemy-zmieniamy kształt kierownicy unikając ostrych kątów i krawędzi, dzięki czemu kierownica jest komfortowa w użytkowaniu, dobrze leży w dłoniach i zapewnia precyzje prowadzenia auta.

W Naszej Firmie do wytwarzania nowych kierownic jak i modyfikacji oraz zmiany kształtu, używamy tylko trwałych i certyfikowanych materiałów, które są oficjalnie stosowane w przemyśle motoryzacyjnym: elastomery hybrydowe, odlewy poliuretanowe oraz mieszanki gumowe SBR/NBR/EPDM.



Dzięki dużemu doświadczeniu i profesjonalnemu podejściu do każdego zlecenia modyfikacji kierownicy, możemy wykonać i zmodyfikować każdą kierownicę wg indywidualnych wymagań klienta. Służymy fachową pomocą i doradztwem w zakresie tuningu i modyfikacji kierownic.



Przy produkcji - modyfikacji i obszywaniu kierownic, kierujemy się dewizą, iż nie chcemy wytwarzać kierownic najtańszych a najlepsze: staramy się zawsze używać najwyższych jakościowo materiałów, wytwarzając kierownice z największą starannością i precyzją, popartą wieloletnim doświadczeniem w zakresie modyfikowania i obszywania kierownic. 


W przeciwieństwie do niektórych firm, przy tuningu/modyfikacji kierownic nie pracujemy na masach szpachlowych czy akrylowych, które szybko schną i dają się szlifować, dzięki czemu szybkość wykonania kierownicy jest znacznie krótsza, ale ich jakość i trwałość jest zdecydowanie niższa.

W Naszej Firmie do modyfikacji i zmiany kształtu kierownic, używamy tylko oryginalnych, trwałych i certyfikowanych materiałów, które są oficjalnie stosowane w branży motoryzacyjnej: odlewy poliuretanowe, elastomery hybrydowe, oraz specjalistyczne mieszanki "gumowe" Automotiv SBR/NBR/EPDM.



Oferujemy pełen zakres profesjonalnej modyfikacji kierownicy. Od spłaszczenia dołu kierownicy i dołożenia bicepsów, poprzez całkowitą przebudowę obręczy kierownicy wraz z profilowaniem jej tylnej części oraz laminowaniem jej plastikowych elementów. Na koniec całość obszywamy skórą i lub Alcantarą. 



W firmie ProSportech specjalizujemy się w robieniu modyfikacji kierownic z odlewów polimerowych, które są porównywalne jakością i trwałością do oryginalnego fabrycznego materiału na kierownicy (są w pełni elastyczne i sprężyste). Dbając o pełen komfort używania, dodatkowo ergonomicznie profilujemy kierownice unikając ostrych kątów i krawędzi, dzięki czemu kierownica jest komfortowa w użytkowaniu, dobrze leży w dłoniach i zapewnia precyzje prowadzenia auta.



OPCJONALNE POGRUBIENIE OBRĘCZY KIEROWNICY

Pogrubienie L – pianka o grubości 2 mm (zwiększenie grubości obręczy o 4mm)

Pogrubienie XL – pianka o grubości 3 mm (zwiększenie grubości obręczy o 6mm)

Pogrubienie XL – pianka o grubości 5 mm (zwiększenie grubości obręczy o 8mm)




Jako nieliczni w Polsce oferujemy również pogrubienie "twarde" poprzez wulkanizowanie
warstwy materiału nośnego na obręczy.
Pogrubienie twarde - poprzez wulkanizowanie obręczy kierownicy,wykonuje się w zakresie
od 2mm do 8mm pogrubienia obręczy.

Oferujemy również możliwość pogrubienia hybrydowego kierownicy.
Połączenie wulkanizowania i specjalnego podkładu neoprenowego.
Pogrubienie hybrydowe kierownicy, wykonuje się w zakresie od 2mm do 10mm.


Kompleksowa przebudowa - zmiana kształtu kierownicy: spłaszczenie dołu i góry kierownicy, pogrubienie obręczy kierownicy, dorobienie do kierownicy "bicepsów", "tricepsów", "wąsy" modelowanie pod kciuki, profilowanie i zmiana geometrii oraz obszycie skórą i lub alcantarą to czas realizacji ok. 8 dni roboczych. Prostsze modyfikacje kierownicy to czas realizacji zlecenia ok. 6 dni roboczych.
Samo obszycie kierownicy skórą w zależności od wybranego wzoru-projektu obszycia to od 1 do 2 dni roboczych.



Tuningujemy, modyfikujemy i obszywamy również kierownice w stylu Carbon Look

KIEROWNICE CARBONOWE



Poniżej przedstawiamy kilka przykładów "transformacji" kierownicy.

Wersja dostarczona przez klienta i wersja zmodyfikowana:




Modyfikacja zmiana kształtu kierownicy - modelowanie i profilowanie,  spłaszczenie dołu kierownicy,  modelowanie kształtu kierownicy, dorobienie wąsów kierownicy, profilowanie kierownicy na kciuki, pogrubienie kierownicy, dorobienie bicepsów do kierownicy, dorobienie tricepsów kierownica, naprawa regeneracja kierownic, tunning tuning kierownicy, sportowe kierownice do aut, obszywanie kierownicy skórą alcantarą, kierownica sportowa do auta, kierownica BMW MPerformance